Product Kosmetik Terbaru Terhebat

Produk Kosmetik Berlambak Di Pasaran!!!

Bulan lepas, aku ke Shah Alam seperti biasa sebab ada kelas pagi dan sebelah petang pula aku lepak minum dengan seorang kawan lama kat "rem-bulat" Bukit Raja, Klang. Dia ada usulkan pendapat dan view dia tentang produk anak watan dan perniagaan yang mempunyai permata yang besar dalam pasaran. Fokusnya beralih kepada produk wanita, unjuran idea dia berdasarkan tunangnya, yang selalu berceloteh soal "shopping". Kami sebulat suara, memang produk wanita amat banyak di pasaran tak kira la pasaran malam ker siang ker pasar malam ker,pasar tani ker butik2 dan mall.


Terluah la idea dia nak juga mencuba mereka 1 produk kosmetik berkos rendah tapi berkesan dan tidak mempunyai kesan sampingan yang m,erbahayakan.

Perbualan berjalan dan sampai ke malam,waktu ku penat berputar...aku beredar...dan pulang ke puchong.
bila malam...aku terfikir pasal kosmetik tu,haaaa ni la aku jumpa dalam kajian aku pasal kosmetik terkini di pasaran...heheheh







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Geng'S