MY HAND ALBUM !

Assalamualaikum,
Semua yang aku tampal disini adalah hobi aku kala penat melayan perasaan yang meracau tak tentu masa. Pada siapa mahu aku kongsikan bila-mana jiwa orang disekeliling aku berbeza. Ditambah lagi perasaan yang duk bertetak parang dalam kepala aku ini amat payah nak aku translate-kan dalam beberapa bentuk bahasa yang pernah aku pelajari sewaktu sekolah dulu.

Ni Akak Siti. Satu-satunya lakaran wajah manusia aku paling suka.
Akak Dato' Siti Nurhaliza

Yang ini pula wajah watak kesayangan aku dalam komik Feel 100%, selain watak Jenny.
Dearest' Cherry 

Aku lukis ni bila menjiwai watak cerita dalam novel 100% tulisan aku sendiri.

Dua awek ni,aku tak tahu mana datangnya ilham,tetiba jari aku lembut nak melukis ketika menunggu makanan sampai setelah order dibuat hampir 37 minit sebelum itu.


Selaian Akak Siti, 3 awek ni pun pernah ada dalam kepala otak aku.

ni masa mula2 aku nak bukak buku hobi melukis dalam hidup aku.

bila dah seharian melakar..rasa gatal pulak tangan ni nak main water color...agak amatur,tapi aku puas.






Ni komik aku lukis masa form4..pastu bila dah besar sikit,aku color ngan photoshop.










 


  


 

 

Bila bosan baca paper yang entah pepe,aku gatal tangan menconteng awek2 dalam paper ni..

 







Assalamualaikum...
Aku menulis, melukis dan memaparkan disini bukan untuk semakkan blogger cuma mahu bina folder online storage aku sendiri.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Geng'S