HIBURAN WAKTU LAPANG 01

Assalamualaikum...

Walaupun citer ni publish tahun lepas, tapi aku ni memang jahil bab2 movie ni. Dalam setahun, hanya sekali jer gi panggung layan movie. Kebelakangan ini, selain citer RoboCop, The Amazing Spiderman-2, citer ni la yang berulang kali aku layan.. FROZEN ..citer ni di tayangkan dengan lebih 25 bahasa tau..versi Malaysia,suara Liyana Jasmay & Marsha Milah... tapi yang original jugak paling bez sebab mulut ngan kata seiring.

Ni citer musical yang comel. Ok, aku cuba share skit  watak2 dalam citer ni BUT, aku memang malas nak hurai citer ni,korang kena la tengok sendiri.

ni Elsa, aku jadi seakan jatuh cinta ngan awek ni, bengong tol!

ni Anna, adik kepada Elsa yang lincah n happy go-laki..
dan watak2 selebihnya,korang layan ah sendiri...dan yang syok citer ni,bagi aku la,lagu2 dalamnya...

Lagu ni paling femes. 
Di nyanyikan oleh Idina Menzel dan lagu asalnya dinyanyikan oleh Demi Lavato.
ni yang versi Malaysia.... Frozen - Bebaskan - Marsha

Lagu ni jugak bez...  ♪♪ Do You Want To Build A Snowman ♪♪
Lagu ni jugak bez...  ♪♪ Do You Want To Build A Snowman ♪♪ (versi Bahasa Malaysia)
♪♪ Nak Tak Bina Orang Salji ♪♪

ni ending dia... magical !!!



ok,korang layan la dulu yer...salam!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Geng'S